fia91

Alla inlägg under juli 2012

Av Sofia - 26 juli 2012 19:51

Hej i dag har vi vart ner på stan och fikat med mamma,mormor och min morbror


sen har jag och min baby provat töja lite mer det går ganska bra =) ska lägga upp bilder när vi kommit längre med töjningen men nu ska vi kolla tv men bloggar kanske lite senare =)

Av Sofia - 23 juli 2012 14:37

Hejsan tänkte bara titta in å säga hej har jätte ont i huvet så skriver mer sen

Av Sofia - 21 juli 2012 21:11

Hejsan i dag har jag inte hunnigt blogga har haft lite och göra =) i går så baka jag och älsklingen mockarutor   sen i dag har vi bakat bullar  och så har vi firat min morbror som fyllt år och min ena kusin =)


jag har ju lovat en bild på min å babys töjning så här kommer dom  




Babys töjning                Min töjning

Tjo

Av Sofia - 19 juli 2012 14:38

Hej nu var det ett tag sen i gen..

I går så möblera jag å min baby om rummet det blev jätte bra:-) och här om dagen så va vi i stan å köpte lite töjnings smycken vi har nämligen örat lite älskling är redan uppe på 3mm å de är på två dagar å då börja han från noll å han tycker inte ens det gör ont!! Medans jag tycker det gör jätte ont jag är uppe på 2mm just nu ska prova med tre i dag gjorde lite i går men det gjorde för ont så ska prova i dag ist ska lägga upp bilder så ska bi få se hur det ser ut:-)

Av Sofia - 13 juli 2012 20:14

Hej nu var det ett tag sen i gen jag måste verkligen bli bättre på å blogga.. men i dag har jag och min baby vart hos en av mina vänner å grillat å haft jätte trevligt =D men de har regnat som F*N och åskat de har inte vart så kul alls men nu har det gått över iaf (hoppas jag) ne nu ska vi se en film tror jag se om jag bloggar sen =)

Av Sofia - 11 juli 2012 12:05

hejsan snart ska man åka in till stan och kolla runt lite och fika med min baby och mamma=)<3 och två kompisar till oss det kommer blir rorligt=D


vi hörs lite senare ska försöka slänga in lite bilder också  

Av Sofia - 7 juli 2012 19:04

Hejsan det var ett tag sen jag bloggade men det har vart lite mycket och jag har inte riktigt orkat...


Men i dag har jag å mamma<3 vart ute i skogen och först plockat smultron till mormor och morfar sen var vi ut i gen och mamma plocka lite katareller och jag plocka blåbär och gjorde en blåbärs paj   sen var vi även en snabbis på stan och jag fick en jätte fin ring och ett armband   


kom nyss in vart ute och pysslat lite med mina hästar samt tränat en av dom också =) Så har hunnit med endel


men jag ska bli bättre på och blogga i gen =)

Av Sofia - 1 juli 2012 11:59

hej har haft fullt upp i går va jag på stan med mamma å köpte en klänning och fika å så=)


Idag är de fullt upp min mormor å morfar firar 50år som gifta så de ska vi fira i dag=)


hörs senare =)

Presentation

Hej jag Heter sofia och på min blogg kommer jag blogga om mig själv och min pojkvän och min träning med min hund å mina hästar och såklart även om mode och lite sånt=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards