fia91

Alla inlägg under juni 2012

Av Sofia - 29 juni 2012 15:45

Hejsan =) i dag har jag inte gjort så mycket nyligen gjort mig i årdning för jag ska gå på bio med en kompis =D kommer bli väldigt roligt och ser fram i mot filmen vi ska se =) Det är hyfsat väder i dag i bland sol men mest blåst men bättre det är regn iaf=P hörs senare =)

Av Sofia - 27 juni 2012 20:21

Hej bloggen i dag har jag vart på stan med mamma va jätte trevligt och mysigt =) jag shoppade även lite också   sen hem så fortsatte jag och måla om en spelgel jag fått av min mormor och morfar jätte fint blir det =) så nu ska jag bara ta de lungt hörs kanske senare =)

Av Sofia - 25 juni 2012 23:00

hejsan bloggen har ej bloggat så mycket har inte riktigt haft tid..


idag åkte jag in till stan och mötte min kompis när hon slutat jobbet sen gick vi runt på stan och kolla lite=) blev inte så länge var så dåligt väder det regna som bara den..


sen har jag bara vart hemma nu och tagigt de lungt  


hörs senare eller i morn =)

Av Sofia - 24 juni 2012 08:33

God morgon bloggen vakna tidigt i dag ganska irriterande när man vill sova men men så kan det vara..


idag ska jag på stan med en kompis  vi ska kolla runt lite sen ska jag kanske slinga hennes hår men vi får se hur de blir med de =) annars så ska jag tränna en av mina hästar som vanligt =) och såklart min vovve=)


hörs senare då =)

Av Sofia - 23 juni 2012 14:07

hejsan jag vaknade typ för en timme sen sov lite länge i dag hehe =P  ja i dag vet jag inte vad som händer blir väl att bara ta det lungt.. Kanske baka nått eller så.. Vädret är ju inte allt för roligt i dag heller men men finns ju inte så mycket man kan göra åt det =P hade tänlt jag skulle tränna en av mina hästar i dag och samt tränna min hund  


hörs lite senare =)

Av Sofia - 22 juni 2012 19:52

hej.. ja de har vart fullt upp hela dagen typ vet inte riktigt vad jag ska skriva känner mej inte alls på specielt bra humör men men tänkte bara jag skulle säga hej..


kanske bloggar mer senare herrå

Av Sofia - 22 juni 2012 09:54

God morgon han tyvär ej blogga så mycket i går hjälpte min brors tjej att slinga hennes hår och de tar ju som sagt lite tid när man har den där slinghettan på sig och ska ta i genom alla hålen där + att de gör jäkligt ont även om man inte är håröm.. Men det blev iaf bra  


har läst att man ska kunna bleka håret med citron att min pressar citron i håret och sen sitter länge ute i solen så ska de blekas mycket bättre.. vet inte om det funkar men det kanske är värt att prova om det funkar  


ne nu ska jag gå ut i solen hörs senare =)

Av Sofia - 21 juni 2012 09:16

god morgon vakna innan klockan ringde i dag ska jag in till stan med min kusin   kommer blir riktigt kul     sen lite senare ska jag träffa en kompis   vi ska gå runt och kolla lite på stan och så kommer bli jätte kul   


ne nu ska jag äta frukost sen ska jag börja göra mej i årdning hör senare   

Presentation

Hej jag Heter sofia och på min blogg kommer jag blogga om mig själv och min pojkvän och min träning med min hund å mina hästar och såklart även om mode och lite sånt=)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards